Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רינה מצליח עם תלתלים : מה עשתה השעיית רינה מצליח לנתוני הצפייה של "פגוש את ... - רינה מצליח שניהלה קמפיין תקשורתי בפרשה, מספרת על המפגש עם האימהות שנחטפו להם הילדים, על המאבק מול משרד ראש הממשלה ואיך.

רינה מצליח עם תלתלים : מה עשתה השעיית רינה מצליח לנתוני הצפייה של "פגוש את ... - רינה מצליח שניהלה קמפיין תקשורתי בפרשה, מספרת על המפגש עם האימהות שנחטפו להם הילדים, על המאבק מול משרד ראש הממשלה ואיך.. הבן החמוד, הממלכתי והמנומס מציע שתצביעו נתניהו אמנם הזיע מול רינה מצליח, אבל התמיכה בו מוצקה כקרח. לא הולכת לפגוש בנאדם שאני לא מכירה. את תגידי את זה ואני רוצה להגיד משהו אחר. בשלב מסוים, לקראת סוף הריאיון, שואלת רינה מצליח: רינה מצליח רינה מצליח עיתונאית, כתבת, שדרנית רדיו וטלוויזיה.

יצאתי עם חברים ואנשים שהכרתי אבל לא לדייט. בציוץ כתב נתניהו הצעיר מי מרים את הכפפה להעלות ווידאו שמשווה בין הראיון המלטף והמתחנף של רינה מסריח עכשיו עם גדעון סער לבין הראיון האלים והתוקפני שלה עם. בריאיון שערכה רינה מצליח בתוכניתה פגוש את העיתונות עם בכיר הרשות הפלשתינית, ג'יבריל רג'וב, מתעלמת מצליח (ורבים אחרים בתקשורת הישראלית) מחוק בלתי כתוב זה. בדיקה מהימנה ויציבה מתבצעת בחיבור קווי. בחודשיים האלה אני פוגשת מעט מאוד אימהות שעוד נותרו עם הכאב הזה.

'אשה הזויה': אבוטבול בראיון סוער עם רינה מצליח שהסתיים ...
'אשה הזויה': אבוטבול בראיון סוער עם רינה מצליח שהסתיים ... from ch10.co.il
סרוגים | אשת התקשורת ומגישת הטלויזיה והרדיו, רינה מצליח, היא רווקה וללא ילדים. כי מערכת היחסים הקודמת הייתה לא נכונה. סלבריטאיות מתולתלות שבחרו להחליק את שיערן כמו הפוליטיקאיות שלי יחימוביץ' וציפי לבני, מגישת החדשות רינה מצליח וזמרות מפורסמות דוגמת מרגול ושרית חדד. רינה מצליח תוקפת פעם ראשונה.בוזי מאבד עשתונות חחחח. פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. הראיון הזה מזקק את היחס שזוכים לו נבחרי הציבור הערבים בימים אלה התקיפה הראשונה היתה בעצם ההחלטה של עיריית רמת השרון להעביר את האירוע עם טיבי ממרכז יד לבנים למבנה אשכול פיס הסמוך, בעקבות מחאת תושבים. השנאה החולנית שלך למצביעי הליכוד ולי הגיעה לתהומות חדשים, קודם. מי מרים את הכפפה להעלות וידאו שמשווה בין הריאיון המלטף והמתחנף של רינה מסריח עכשיו עם.

בחודשיים האלה אני פוגשת מעט מאוד אימהות שעוד נותרו עם הכאב הזה.

בריאיון שערכה רינה מצליח בתוכניתה פגוש את העיתונות עם בכיר הרשות הפלשתינית, ג'יבריל רג'וב, מתעלמת מצליח (ורבים אחרים בתקשורת הישראלית) מחוק בלתי כתוב זה. אני עובדת עם כמה סוגי זכוכית שונים ומייצרת את החרוזים אחד אחד ביד. סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון מקיף א' בעיר. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. המאבק לחשיפתם, מי אחראי לחטיפה ואיפה הילדים האלה היום? זה אחד המשפטים החשובים שבנט כתב מעודו, וראו איזה כישלון. מקודם בדיון עם הפרשנים שלנו השתמשתי בדוגמה כדי להביע את המידה שבה הבוחרים של נתניהו נאמנים לו. העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת. אחרי שהותקף פיזית ברמת השרון, רינה מצליח המשיכה והתקיפה מילולית את אחמד טיבי באולפן פגוש את העיתונות. רינה מצליח מלווה את ציפי לבני ביום עמוס (ערוץ 2). בשלב מסוים, לקראת סוף הריאיון, שואלת רינה מצליח: אני מתמודדת הרבה מאוד זמן עם גורמים שמנסים ליצר דה לגיטימציה על כך שאני מכחישת קורונה. הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר.

בחיים שלי לא הייתי בדייט, גם אני לא הולכת עכשיו לדייטים. בשלב מסוים, לקראת סוף הריאיון, שואלת רינה מצליח: מקודם בדיון עם הפרשנים שלנו השתמשתי בדוגמה כדי להביע את המידה שבה הבוחרים של נתניהו נאמנים לו. זה לא נסבל הסתה נגד החרדים. בציוץ כתב נתניהו הצעיר מי מרים את הכפפה להעלות ווידאו שמשווה בין הראיון המלטף והמתחנף של רינה מסריח עכשיו עם גדעון סער לבין הראיון האלים והתוקפני שלה עם.

ביקורת התקשורת: רינה מצליח שומרת נידח - כסית
ביקורת התקשורת: רינה מצליח שומרת נידח - כסית from kassit.co.il
מקודם בדיון עם הפרשנים שלנו השתמשתי בדוגמה כדי להביע את המידה שבה הבוחרים של נתניהו נאמנים לו. החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע. בריאיון שערכה רינה מצליח בתוכניתה פגוש את העיתונות עם בכיר הרשות הפלשתינית, ג'יבריל רג'וב, מתעלמת מצליח (ורבים אחרים בתקשורת הישראלית) מחוק בלתי כתוב זה. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. זה לא נסבל הסתה נגד החרדים. בשנת 2004 החלה לכהן ככתבת הפוליטית המובילה של חברת החדשות. עיתונאית, אשת תקשורת ישראלית | חברת החדשות (ערוץ 2). הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 עם היווסדה, והיתה כתבת שטח ומגישת מבזקים.

החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע.

בדיקה מהימנה ויציבה מתבצעת בחיבור קווי. בריאיון שערכה רינה מצליח בתוכניתה פגוש את העיתונות עם בכיר הרשות הפלשתינית, ג'יבריל רג'וב, מתעלמת מצליח (ורבים אחרים בתקשורת הישראלית) מחוק בלתי כתוב זה. אני מתמודדת הרבה מאוד זמן עם גורמים שמנסים ליצר דה לגיטימציה על כך שאני מכחישת קורונה. עם איזה חומרים את עובדת ולמה דווקא איתם? רינה מצליח נולדה בשנת 1956 בעיר סוסה שבתוניסיה במשפחה יהודית, בת לאלי ולמרסל. בסוף התוכנית חזרה בה רינה מצליח מדבריה. סיימה את לימודיה התיכוניים בתיכון מקיף א' בעיר. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. עם כבודה בדרך לפח האשפה. המאבק לחשיפתם, מי אחראי לחטיפה ואיפה הילדים האלה היום? הראיון הזה מזקק את היחס שזוכים לו נבחרי הציבור הערבים בימים אלה התקיפה הראשונה היתה בעצם ההחלטה של עיריית רמת השרון להעביר את האירוע עם טיבי ממרכז יד לבנים למבנה אשכול פיס הסמוך, בעקבות מחאת תושבים. נתניהו ש׳שלח את דרוקר לכלא. נשים שעושות החלקה גורמות לנו להרגיש לא בסדר עם עצמנו, זה המסר של מחאת המתולתלות שתופסת תאוצה בימים אלה.

רינה מצליח נולדה בשנת 1956 בעיר סוסה שבתוניסיה במשפחה יהודית, בת לאלי ולמרסל. הצטרפה לחברת החדשות של ערוץ 2 עם היווסדה, והיתה כתבת שטח ומגישת מבזקים. זהו העונש אותו בחרה 'חברת החדשות' להשית על המגישה הבכירה שלה, רינה מצליח, אחרי שזו פגעה בתומכי נתניהו כשסיפרה כזכור, אתמול הגיב ראש הממשלה בנימין נתניהו לאמירתה המקוממת, וכתב: זה מתחיל עם רינה ונגמר עם הפרוצדורה!! עם כבודה בדרך לפח האשפה.

נציב תלונות הציבור: "רינה מצליח התבטאה באופן גזעני כלפי ...
נציב תלונות הציבור: "רינה מצליח התבטאה באופן גזעני כלפי ... from www.93fm.co.il
בדרך לאשפתון עם אביב 63. בשלב מסוים, לקראת סוף הריאיון, שואלת רינה מצליח: סלבריטאיות מתולתלות שבחרו להחליק את שיערן כמו הפוליטיקאיות שלי יחימוביץ' וציפי לבני, מגישת החדשות רינה מצליח וזמרות מפורסמות דוגמת מרגול ושרית חדד. לא הולכת לפגוש בנאדם שאני לא מכירה. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. עיתונאית, אשת תקשורת ישראלית | חברת החדשות (ערוץ 2). אגב היא מתנהגת כך לרוב עם נציגי ימין. הצטרף/י לפייסבוק כדי ליצור קשר עם ‏רינה מצליח‏ ועם אנשים אחרים שאת/ה עשוי/ה להכיר.

רינה מצליח, בשבועות האחרונים אני עוסקת בפרשת חטיפת ילדי תימן מזרח ובלקן החטופים, ובכוונה אני אומרת חטופים, אני לא אומרת סתם ילדים אבודים, כי הילדים האלה, התינוקות האלה הם נחטפו ממש מדובר גם בילדים מעדות אחרות, ובכל זאת הרוב הם היו ילדי תימן.

זה לא נסבל הסתה נגד החרדים. החרדים צריכים ללמוד, הם צריכים לקבל את המדינה לטוב ולרע. ראיתי את אותן אמהות, נשענות על מקל או על בן משפחה, החזקתי את ידן והחלטתי לא להרפות. Последние твиты от רינה מצליח (@rmatsliah). האינטרנט עם הביצועים הטובים ביותר. כל החרוזים שלי עשויים מזכוכית. הראיון הזה מזקק את היחס שזוכים לו נבחרי הציבור הערבים בימים אלה התקיפה הראשונה היתה בעצם ההחלטה של עיריית רמת השרון להעביר את האירוע עם טיבי ממרכז יד לבנים למבנה אשכול פיס הסמוך, בעקבות מחאת תושבים. פגוש את העיתונות, ערוץ 2 @pgosh_mtp @channel2news. מצליח לא רק מככבת בתור הכתבת הפוליטית של ערוץ 2, אלא גם בתור שדרנית רדיו. יצאתי עם חברים ואנשים שהכרתי אבל לא לדייט. התבטאה בצורה לא יפה על מצביעי הימין.אך האמת נכונה.מצביעי הימין הולכים שבי אחרי ביבי.לא שמים לב שהוא מדרדר את המדינה לתחתית.מוכר 20. צודקתפ רינה מצליח, הליכוד עדר,מוכה,חסרי האונה הימנית במוח, בקיצור הבאבונים ,תותחים פרזיטים בקיצור נפולת של נמושות. » יצירת קשר עם יוזמי העצומה.

אני עובדת עם כמה סוגי זכוכית שונים ומייצרת את החרוזים אחד אחד ביד רינה מצליח. העיתונאית רינה מצליח הושעתה למשך שבוע בעקבות דבריה נגד מצביעי 'הליכוד' בתוכנית 'פגוש את העיתונות' במוצאי שבת.